Lite nytt

Det blev ju som sagt en del shopping i helgen. Nöjd och glad men lite fattigare tänkta jag visa er vad det blev.


Två underbara ringar, båda från H&M.


Ett finfint halsband, också det från H&M, som har fått sitta runt halsen både idag och igår. En ny favorit kanske.


Äntligen har jag hittat en kavaj! Den var verkligen helt perfekt, precis vad jag har letat efter. Från H&M.


Ett till halsband från H&M. Jag behövde faktiskt fylla upp smyckesskrinet lite...


Ett par tights i en härlig grön färg från Gina Tricot.

Dessutom köpte jag en beige tunika från Gina som för närvarande ligger i tvätten så ni får nöja er med den här bilden. Och så fick jag visst med mig en bh hem också, sånt man måste ha liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0