100504

Tjenixen! Ännu en arbetsdag avklarad. Jag har haft massor att göra så dagen har gått fort, precis som det ska vara. Nu är det bara tre dagar kvar till min fullplanerade helg. Jag ska upp till Linköping, men Jonas och jag kommer ändå inte att se så mycket av varandra. Det är kravall, födelsedagsfirande, dansföreställning, möten och innebandymatcher som väntar (de två senare för Jonas del). Jag ska försöka hinna med en tur på stan också, det börjar ju som sagt klia lite i fingararna nu. Jag ska ta en titt på Gina, kan bland annat tänka mig en skjorta i den här modellen. Bra basplagg i transparent tyg för 149 kronor.

Bild: Gina Tricot


Kommentarer
Postat av: Amy

svar_ mentackar:)

2010-05-04 @ 19:27:44
URL: http://amy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0