Nya favoriter

Jag har ju glömt berätta att jag har fått min beställning från H&M innehållande ett par skor, en leoscarf, en kofta, en bustier och en kökshandduk. Allt var tipp-topp, men favoriterna är ändå skorna och scarfen.




Skorna är i mockaimitation och har en klack (precis lagom hög) i rågummi, vilket jag gillar hur mycket som helst. Jag har inga klackar innan som är i rågummi och jag har kommit på att jag älskar när man inte behöver höra det där klick-klackljudet. Det blir liksom så mycket enklare att spatsera fram alldeles ljudlöst! Sen till scarfen, den är ju bara för fin med sina leopardmönstrade prickar! Lagom stor, lagom tjock och riktigt uppiggande till en enkel outfit.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0