Kunde inte låta bli...

Nu har jag suttit här och klickat hem några skönheter från H&M igen, jag kunde inte stå emot den här gången heller. Men såklart att det inte är lätt när det kommer in nya fina kläder vecka efter vecka.




Det blev koftan på bilden ovan till höger, bustiern på bilden bredvid (så himla fin!), ett par skor med kilklack i sådär lagom hög höjd, en leopardmönstrad scarf samt några handdukar till badrummet. Nu när jag sitter här och skriver kommer jag på mig själv med en massa undanflykter till varför jag behöver just de här plaggen; "det kan vara kul med något nytt i underklädesväg", "koftor behöver jag ju fler av nu till hösten..." Det är lite komiskt det där. Egentligen tror jag att det är så enkelt som att jag fastnade för kläderna och ärligt talat inte har något megastort behov av dem. Så det så!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0