Söndag

Hejsan! Söndag och snart en ny vecka igen. Det är tentavecka för min del, men en ovanligt lugn sådan måste jag säga. Den här kursen är lite för lugn, om man får säga så... Men jag ska inte klaga för vanligtvis är det tvärtom och det är inte att föredra. Idag har det varit en typisk söndag hemma hos oss. Vi har städat, det har pluggats lite och vi har lagat biff à la Lindström. Jag ska plugga lite till, men sen ska jag slå mig ner i tv-soffan.

Den här fina portföljen fick jag av Jonas i födelsedagspresent. Den kunde ha varit något större, men annars är den toppen! Himla fin är den i alla fall :)




Kommentarer
Postat av: Matilda

Ja, den var fin! :)

2011-03-28 @ 19:37:24
URL: http://eliassonmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0