Lördag

Det blev lördag och det var en fin dag till skillnad mot fredagen som bjöd på snöchock. Jag tog en sväng till stan där jag hittade ett par Cheap Monday jeans på Ogräs som fick följa med hem. Storbehov av jeans just nu, vill ha nya vårfräscha! Jag tittade förbi farmor och Bosse som inte kunde komma på kalaset då de var lite krassliga. De bjöd på tomtegröt till lunch och jag fick present. Sen åkte jag hem och förberedde för kalaset. Jag och mamma hann även med en promenad i solen och en sväng till ishallen för att se Adam spela. Jens och Malin kom på snabbesök, trevligt att få prata med dem då det var alldeles för länge sen. Sen kom gästerna och det blev presentöppning, mat, tårta och prat in på småtimmarna.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0