Lite uppdatering på sin plats

Hej! Jag ligger efter här märker jag, men jag får försöka uppdatera er så gott det går. Helgen som var spenderades i Västervik där vi firade Jennie som fyllde 20 år. Det var en riktigt trevlig men intensiv helg. Jag har lite bilder därifrån som jag kan lägga upp här någon dag. Vi kom tillbaka till Linköping igen i söndags och sen dess har det pluggats, tränats och jobbats. Fullt upp med andra ord. I måndags fick jag tentaresultatet på senaste tentan. Jag fick chocken när jag läste VG i studentportalen, det hade jag aldrig ens vågat hoppats på. Men jag tackar och bockar!

Måste visa er några bilder från i fredags förmiddag då vi hade hand om Lilly igen. Sötunge! Jessica skrev prov och behövde barnvakt i några timmar. När hon var tillbaka bjöd vi på kladdkaka och kaffe.






Nu är det läggdags, godnatt!


Kommentarer
Postat av: maritha

Ja nog är hon en gullunge men i helgen var det mycket gnäll.

2011-03-18 @ 15:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0