Fredagen

Helgen spenderades återigen i Västervik, det har blivit många turer dit den senaste tiden. Den här gången var det födelsedagsfirande och dop som gällde. Jag fyllde nämligen 24 år i fredags och när jag ändå skulle till viken passade jag på att bjuda släkten på kalas. Det blev lite bilder under helgen så vi kör en dag i taget.

I fredags jobbade jag hela dagen och Jonas hämtade upp mig efteråt så åkte vi direkt till Västervik. Vi lämnade av katterna hos familjen och åkte direkt till Matilda och John. Där åt vi tacos, såg på Så Ska det Låta och Big Brother, åt ost, kex och frukt och hade det trevligt. Riktigt skönt att avsluta en stressig dag med en lugn kväll med de bästa tjejerna (och grabbarna var ju med dem också såklart).







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0