Söndag

Hej på er! Jag mår bättre, det är bara hostan som gör sig påmind ibland. Jag skulle ha jobbat både fredag och lördag, men kände att det inte skulle funka. Jag hade feber både på torsdagskvällen och fredagen så det var bra att jag stannde hemma. Dessutom erbjöd sig snälla Therese att byta lördagspasset med mig så jag kunde vila upp mig.

Jag var lite seg även igår men kände mig mycket piggare, så på kvällen åkte vi ut till Örtoma och hälsade på Jessica, Tommy och barnen. Vi blev bjudna på god mat och hade en trevlig kväll. Här kommer några bilder från kvällen :)









Idag borde jag få lite plugg gjort, i brist på energi pga. feber och förkylning har jag inte fått mycket gjort den här veckan.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Härliga bilder.

2011-02-02 @ 17:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0