Sjukling

Usch och fy, jag mår inte helt bra idag. Jag hostar, snörvlar och nyser och skulle helst bara vilja krypa ner under täcket igen. Men jag ska ändå ta mig till skolan för veckans sista föreläsning. Det är så typiskt mig när jag är sjuk, jag är inte den som stannar hemma i första taget. Jag hoppas verkligen att jag blir bättre imorgon och till helgen. Tanken är att jag ska jobba både imorgon och på lördag och sen är vi dessutom bjudna ut till Örtomta på lördag eftermiddag/kväll. Jag har inte tid att vara sjuk!

Föreläsningen börjar kl. 12 så snart är det dags att stoppa i sig lite lunch, men först lite läsning: Financial Accounting Theory. Skojigt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0