Nyårsafton

Gårkvällen spenderades hemma hos Matilda och John med ett trevligt gäng. Det var Matilda, John, jag, Jonas, Josefine, Lovisa, Emelie och lilla Botvid såklart. Det blev trerätters, sällskapsspel och självklart champagne vid tolvslaget.


Lovisa med Botvid. När kameran kommer fram gör Botvid en sån snygg grimas och sitt tecken, haha!


Han var riktigt stilig dagen till ära!


Pojkarna med varsin fördrink


Fina Josse



Jonas och jag stod för förrätten; minipajer med ädelost och solroskärnor



Emelie


John och Matilda gjorde huvudrätten som bestod av anka, potatiskaka med västerbottenost och kantarellsås. Första gången jag åt anka - det var riktigt gott!


Josses supergoda dessert; vaniljpannacotta toppad med bär. Till det fick vi också hemmagjorda praliner och lite frukt.


Vi spelade PartyAlias


Tolvslaget!




Tack för en jättefin kväll!



Kommentarer
Postat av: Yuka

Happy New Year Teresia!

Hope you and Jonas will have a great year 2011.:D



kram kram

2011-01-02 @ 02:47:28
URL: http://acuinikonikond40.blogspot.com/
Postat av: Therese

Vad fin du är i håret Teresia! :) och hälsa Lovisa att hon har världens snyggaste hårfärg, jag är inte långt ifrån att färga sån där färg jag heller! Skitsnyggt! Kram

2011-01-04 @ 20:52:43
URL: http://thereseerikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0