Lördag

Ingen Schimpo har dykt upp här hemma och vi har fortfarande ingen aning om vart han kan ha tagit vägen. Stackaren, det är hemsk att inte veta vad som har hänt! För något måste ju ha hänt. Vi har i alla fall satt upp lappar här i området, ringt polisen och djurskyddet. Vad mer kan man göra? Vänta.

I veckan har jag jobbat måndag, onsdag och igår (fredag), och övrig tid försökt plugga. Jag har ju tenta på torsdag så det är det som gäller för tillfället. Inte mycket bloggande med andra ord.

Jag fick min beställning från H&M i veckan, de vara ovanligt snabba den här gången. Jag fick ett par skor, en ring och en långklänning. Lite vår/sommar får ta plats i garderoben, som förövrigt måste rensas. Det är ett av projekten jag har när min tenta är avklarad.



Nya skor från H&M!


Nej, nu är det på tiden att jag sätter igång med dagens pluggeri. Glad lördag fina ni!



Kommentarer
Postat av: Sari

Älskar dem skorna så snygga! Beställde ett par men va förstora så nu hoppas jag att det finns ett par 36:or kvar :)

2011-01-25 @ 10:03:22
URL: http://reborn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0