Ledig, men fullt upp

Tentan är avklarad och jag är ledig fram till måndag då en ny kurs drar igång. Skönt att släppa plugg för några dagar. Dock har jag väldigt fullt upp i alla fall. Idag ska jag till tandläkaren på en undersökning, det var inte igår jag var där. Men med det där bidraget man får så är det ju inte så smärtsamt för plånboken för en stackars student ändå. Efter tandläkaren blir det lunch och en tur på stan med Josse. Till kvällen ska jag dessutom till Madde för lite tentafirande med tjejerna. Mysigt!




Imorgon ska jag till Norrköping och vara värd för en stor fest för bannken. Det blir en heldag där och sen hemmakväll med Jonas. Söndagen blir en städ- och fixardag. Det behövs, det blir ju inte prio ett direkt när man är mitt uppe i tentaplugget. Så ja, fullt upp var det ja!

Nu ska jag snart dra mig neråt stan tror jag. Tjing!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: Ja visst är dom söta! Nja, leker och leker, de vill mest ha det den andra har och så! De har nog inte riktigt lärt sig att leka än. Magda fick vaccin i förrgår, så hon var lite grinig och hade visst feber upptäckte de när de kom hem. Det blir ofta sådana biverkningar av vaccinet. Men jag tror att de kommer ha mycket roligt ihop framöver iaf! Kul att gå på stan med Josse! Jag skulle också vilja vara med! Saknar er ju! Puss

2011-01-21 @ 13:09:23
URL: http://eliassonmatilda.blogg.se/
Postat av: Lorena

härligt med en ledig helg =)



sv: bikinin ser fin ut på bilden & den finns faktiskt på hemsidan nu fast där är den grå & man måste klicka sig vidare för att kunna välja den mintgröna =)

2011-01-21 @ 14:18:46
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0