Helgens bestyr

Hej måndag! Det känns som att det kommer att bli en bra dag, solen skiner och jag är på bra humör. Har haft en lugn och skön förmiddag för mig själv; ätit en god frukost, duschat, fönat håret och sminkat mig och nu sitter jag här. Jag börjar en ny kurs idag så har en introduktionsföreläsning vid kl 12.

I fredags var jag som sagt på stan med Josse. Det blev lunch på Fräcka Fröken och sen lite shopping. Jag köpte en blus, en t-shirt och ett par byxor. Härligt med lite nytt i garderoben! Frampå kvällen blev det tentafirande hos Madde. Hon hade fixat snittar, bubbel, jordgubbar och tårta. Här kommer några bilder från kvällen.









I lördags var jag i Norrköping och jobbade som värd, vilket gick bra och var faktiskt ganska roligt. Sedan blev det söndagsstorstädning här igår. Resten av dagen spenderades i soffan framför Entourage och senare Solsidan.

Hoppas ni får en bra start på veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0