Gårdagen

Igår förmiddag var jag ganska trött när jag vaknade, men jag hade fullt med planer för dagen så det var bara att maka sig upp ur sängen. Vi var ju ett tjejgäng som var ute och dansade kvällen innan (onsdag) så det hade ju inte varit helt fel att ligga kvar en extra stund i sängen. Men istället blev det fika hos Micha som nyligen har skaffat villa ihop med killen. Vi hade köpt några presenter till lilla Agnes, och Josse hade bakat en jättegod tårta som hon bjöd på.







Efter fikan hämtade jag upp Jonas och vi åkte hem till mig där det blev kalkonmiddag. Det har blivit en tradition att äta kalkon på trettondagsafton, det är ju så himla gott! Framåt kvällen åkte vi tillbaka till Jonas. Anders, Amanda, Erik och Sebbe kom dit och vi hade spelkväll. Vi spelade "Rappakalja" och "Med Andra Ord", himla roligt!









Torsdagen var en himla fin dag! Jag hade också en väldigt rolig onsdagskväll då jag var ute med tjejerna, men mer om det en annan gång :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0