110126

Tänkte bjuda på ett snabbinlägg innan jag fortsätter med läsningen. I måndags började en ny kurs och det är lika bra att sätta igång direkt så man inte droppar efter. Dessvärre har jag dragit på mig en jobbig hosta och halsont, usch hosta är det värsta. Men visst blir man lite gladare när solen skiner utanför?! Jag blir i alla fall jättesugen att ge mig ut på promenad, men jag väntar tills det är dags att bege sig till skolan för föreläsning.




Några bilder jag tog på en promenad i torsdags förra veckan då det också var väldigt fint väder :)


Igår var banktjejerna här för vi la schema inför kommande jobbperiod. Jag hade lagat feta- och broccolipaj som vi åt. Mysigt att passa på att umgås lite, förena nytta med nöje som man brukar säga.

Nu ska jag återgå till plugget! Glad onsdag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0