11 januari

Igår var en bra men himla intensiv dag. Jag jobbade ute i Tornby till kl. 16 och därefter kom Maria och hämtade upp mig för att åka till Norrköping. Där fick vi information inför en stor fest för banken där vi är några som ska vara värdar. Igår fick jag också tentaresultatet på min senaste tenta som jag har väntat och väntat på. Det blev ett VG! Jag var lite orolig att få börja terminen med två stora tentor (har en ordinarie tenta snart) så det var en oerhörd lättnad.

Idag har vi varit hemma och pluggat. Har haft en lite tråkig dag då Schimpo har försvunnit. Han gick ut igår morse (läs: måndags morse) och har inte kommit in än... Inte alls likt honom då han knappt har velat gå ut nu i vinter. Vi har varit ute två gånger och letat och ropat efter honom, men förgäves.


Vår fina, hoppas han hittar hem snart!


Nu ska jag läsa lite och sen ska vi trösta oss med lite Cookie Dough framför Entourage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0