Härlig ledighet

Hej på er! Nu börjar även denna veckan lida mot sitt slut. Jag har pluggat den större delen av veckan, men helgen har spenderats i Västervik hos familjen. Igår (lördag) blev det en tur på stan med Elin, Matilda och Botvid, Micha och Agnes. Elin och jag köpte presenter till mamma som fyller år imorgon och dessutom fyndade jag ett par fina skor på Din Sko. Sedan blev det shoppinglunch på Gusto. På kvällen åkte jag till Lina där vi lagade god mat och tog några glas rött. Idag har jag gått en promenad och nu på eftermiddagen har vi haft gäster här som har firat mamma.










Nu ska jag slå mig ner i soffan och se på Solsidan. Det blir en lugn söndagskväll för att ladda upp inför nya kursen som sätter igång imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0