Förra måndagen

God morgon! Jag ligger efter härinne, men jag skyller på tentatider. På fredag är det dags och jag känner mig inte i närheten av redo. Vi har haft så många moment i den här kursen så det har inte funnits någon tid att plugga under tiden. Efter tentan på fredag blir det jobb ute i Tornby och framåt kvällen åker jag till Västervik. Jag längtar verkligen till helgen! Det ska bli så skönt att inte ha något att plugga och att bara få vara ledig i några dagar.

Som sagt ligger jag lite efter, för här kommer några bilder från förra måndagen då min faster Zandra, Filippa och Felix var här på besök. Jag bjöd på våfflor!







Idag blir det plugg, föreläsning och mer plugg så nu ska jag sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0