En solig lördag

Vilket underbart väder det är idag, jag blir så glad! Solen skiner, det ligger snö på marken och det är friskt i luften. Alla klagar på att vintern har kommit tillbaka, men jag uppskattar verkligen dagar som den här. Fast jag kan hålla med om att vädret i torsdags och igår inte var det roligaste...

Idag på förmiddagen fick jag med mig Jonas till Campushallen på body pump. Härligt att börja helgen med ett ordentligt styrkepass, nu känner jag mig ganska slut i kroppen. Det var ett bra pass; bra instruktör, musik och övningar. Det kommer jag att gå på fler lördagar.




Jag är sugen på en promenad i det fina vintervädret, men tanken är att vi ska ta en tur ut till Tornby och Ikanohuset. Vi får se vad som händer och sker. Glad lördag på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0