110209

Ny vecka och vi är redan inne på onsdag kväll, faktiskt torsdag om bara en liten stund. Veckan har knappt hunnit börja innan den nästan är slut. I måndags var det megaföreläsing i skolan och på kvällen körde jag boxpass på Campushallen med Jonas. Jag har tagit tag i träningen nu så det känns kanon! Boxpasset var riktigt jobbigt, men samtidigt så himla roligt! Igår (tisdag) jobbade jag större delen av dagen och efter det blev det mat på Ikea och storhandling. Idag har jag suttit i skolan dagen lång och jobbat med min grupp och sedan hade vi ett seminarie. Det är långa pluggdagar som gäller nu och ändå förstår jag inte hur jag ska hinna tentaplugga något. För tentan närmar sig med stormsteg, vilket känns sådär.

Idag hämtade jag ett paket från H&M med lite trevligheter. Det blev en bikini, ett halsband, ett bälte och en kjol. Bjuder på några bilder på nytillskotten.





Nu är det läggdags, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0