Min måndag

Jag har haft en bra måndag. Det har pluggats och jag har varit i skolan på föreläsning. Sen åkte jag hemåt och möttes av en så mycket piggare kattunge. Så skönt för det har varit ett väldigt orosmoment de senaste dagarna. Det blev kaffe och lite läsning i kursboken innan Jonas kom hem. Sen lagade vi pasta med bacon- och champinjonsås. Gott och himla enkelt. Nu sitter jag här och har ett litet dilemma. Till helgen är det Dra´t i Spa´t - en årlig studentfest i dagarna två. Jag hade tänkt gå på lördagens fest då Oskar Linnros ska spela. Problemet ligger i att man måste köa tidigt på morgonen för att få biljett och jag har föreläsning klockan 8 och ska dessutom jobba därefter.



Satt ute i solen en stund, medan Kea fick prova på att gå ut lite


Sen kaffe och skattelagar


Och matlagning


Kommentarer
Postat av: Jennie

Sv:

Oja! Som tur är har jag dem hemma ett par dagar till :) Men ni får väl ta och gratta Jessica någon dag så träffar ni ju barnen lite med!

Skönt att höra att kea mår bättre iaf! skulle vilja träffa lilla sötingen, schimpo är inte så intresserad av mig :(

Kram!

2010-09-14 @ 22:11:05
URL: http://jennieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0