Lite sleten

Nu är det helg så jag kan pusta ut lite. Jag har varit så himla trött de senaste dagarna, den här veckan har tärt på mig. Sena kvällar, tidiga morgnar, plugg, lägenheten och jobb. Jag har inte hunnit med så mycket annat. I torsdags var jag dock på NH, där vi åt mat och körde quiz, med Josse och ett gäng från hennes klass. Vi vann inte, men kul var det och jag lär nog hamna där fler torsdagar.

Idag har vi varit på dop för min kusin Felix i Norrköping. Efter själva cermonin fick vi doplunch och efterrätt. Sedan åkte jag med till Västervik där jag ska spendera resten av helgen.


Igårkväll kom Jennie förbi hemma hos oss. Vi lagade pizza och såg på fotbollen.










Bilder från dopet idag. Elin läste en fin dikt och var så duktig så!


Ikväll blir det viskväll på Stadt med mamma, Monica och Nina. Imorgon kväll ska jag träffa Matilda och Micha, och på måndag ska jag tacka av mina gamla kollegor på banken. Tänkte bjuda på något smarrigt. Sen ska jag hinna med att plugga lite mellan varven också. Men nu blir det lite kräftor innan vi ska iväg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0