En lugn men bra helg

Vi är nyss hemkomna från Tornby där vi har köpt lite nödvändigheter, bl.a. en skohylla, ett nyckelskåp, en dörrmatta, ett sidobord (förvaringsmöbel) till vardagsrummet och lite andra smågrejer. Som sagt, sakta men säker börjar vi komma iordning här hemma. Förövrigt har helgen varit lugn, jag har varit hemskt trött de senaste dagarna så jag var nog i behov av att vila upp mig lite. I fredags kväll åkte vi ut till Örtomta och hälsade på. De bjöd på grillat, rödvin och en god efterrätt och kaffe till Idol. Igår jobbade jag för första gången en lördag, det gick kalas. Man tackar inte nej till lördagsjobb för då är det dubbelt betalt, lagom lugnt, betald lunch och få arbetstimmar. Efter jobbet blev det Mad Men-maraton här hemma och så lagade vi plankstek  och drack vin på kvällen.







Bilder från i fredags.

Nu ska vi laga mat, kycklingtortillas blir det. Tjao!


Kommentarer
Postat av: lucke

Anmäl dig till veckans blogg om du känner för det :P

2010-09-26 @ 21:47:37
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0