Elände

Hej på er! Det var ett bra tag sedan jag visade mig här, men det har sina skäl. Den här veckan har gått riktigt fort, jag fattar inte att det är fredag kväll redan. Men veckan har varit ganska jobbig måste jag säga. Jag har jobbat, pluggat, sovit för lite, och inte nog med det. I onsdags blev en av våra katter i Västervik påkörd av en bil, hon som är Keas mamma faktiskt. Så himla tragiskt när det händer. Igår morse när vi vaknade var dessutom Kea dålig. Hon åt inte på hela dagen igår och inte heller imorse ville hon ha mat. Hon bara sover. Så idag på förmiddagen åkte vi till veterinären. Det visade sig att hon hade feber och förmodligen har hon fått något virus eller bakterier. Nu blir det medicin för henne, stackaren! Jag hoppas hon frisknar till snart.




Nu blir det räkfrossa. Och det är helg. Alltid något.


Kommentarer
Postat av: Elin

Neeej usch vad hemskt :(

Hoppas lillkissen blir bra snart iaf!

Ha det fint, kram

2010-09-11 @ 10:57:30
URL: http://elaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0