3 days

Söndag, måndag och tisdag har visst hunnit passera sedan jag skrev sist. Ujuj, vad tiden går fort!

Lördagskvällen var himla trevlig med roligt folk hos Alma, en fin Oskar Linnros på scenen i Kårallen och härlig dans som fick avsluta kvällen. Söndagen bjöd på sovmorgon, fint väder, en cykeltur till stan, röstning, fika på Ciocolata och valvaka på kvällskvisten (förstår inte hur det gick till, SD in i riksdagen...). Igår hade jag en intensiv dag med tidig lektion och sen jobb hela dagen. Blev glad när jag kom hem och upptäckte att Jonas var hemma och hade lagat biffar (han skulle ha varit på rep med sitt band egentligen). Idag började jag klockan 8 med lektion. Satt sedan i biblioteket och pluggade innan Jonas och jag lunchade på Zenit. Sen har jag pysslat med måste-göra-grejer hemma och pluggat. Sådär, det var en snabbsummering av dagarna som gått. Nu: Halv Åtta Hos Mig och sen ska jag hämta en ny kompanjon på posten!



Bilder från söndagen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0