100923

Heello! Jag har åkt på en jobbig förkylning så idag har jag varit allmänt trött och seg. Igår fick vi en hemtenta som ska vara inlämnad imorgon eftermiddag. Jag och min grupp satt i Eko-systemet hela dagen igår och blev klara med i princip hela tentan (vi har bara finslipat lite idag). Så himla bra vi är! Inte bara det att vi gjorde det snabbt, vi gjorde det bra också. Jag har hamnat i en väldigt bra grupp, vi är tre stycken som kompletterar varandra riktigt bra. Jag har alltså fått långhelg, fint. Men typiskt att jag ska bli sjuk då...

Ikväll har vi ätit tacos och sett på Idol, torsdagsmys. Men nu har Jonas åkt igen, jag ser inte mycket av honom nuförtiden. Är det inte i skolan han håller till så är det något styr med orkestern. Men jag hoppas på att vi får en mysig helg ihop i alla fall.



Ser ni vilken fin halsduk Natalie har hittat på H&M. Älskar färgerna! Jag vill ha en jag också.

Kommentarer
Postat av: lucke

Tjenare. Vad tycker du om låten billionaire? En fråga bara :) ha det bra!

2010-09-23 @ 22:27:17
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Anonym

grym sjal!

2010-10-01 @ 12:37:02
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0