100915

Idag är det en pluggdag för mig, men för tillfället tog jag en liten kaffepaus. Igår hade jag föreläsning på morgonen (snälla Josse fixade en biljett till Draget åt mig så köandet uteblev, tack igen!) och sedan cyklade jag vidare ner till stan och jobbet där jag sysselsatte mig resten av dagen. Sedan åkte vi till Tornby och veckohandlade och passade på att titta in på Hjärta Till Hjärta, en second hand butik. Jag köpte en röd kappa (oversize kavaj) för 60 kronor. Längtar tills jag kan använda den, men måste sy till den lite tror jag.

Förövrigt börjar vi sakta men säkert få ordning här i lyan. Men vi måste köpa en byrå för att få lite extra förvaring. Och såklart skulle det inte vara fel med lite andra nyinköp, men man kan ju inte skaffa allt på en gång.





Nu ska jag fortsätta läsa. Sen är det träningspremiär för den här terminen på Campushallen för min del. Freepower blir det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0