100911

Idag känns saker och ting lite bättre. Lillkatten är visserligen sjuk fortfarande, men jag tycker ändå hon verkar vara på bättringsvägen. Vi köpte "extra smakrik" mat hos veterinären så jag har suttit och matat henne med sked. Haha, en rätt så rolig syn, men då äter hon ju i alla fall. Annars idag har jag styrt en hel del hemma, ni vet tvätt, städ och småplockande. Sen åkte vi till Smarta Hem och valde kakel och klinkers till vårt badrum som snart ska renoveras. Kul att få välja själv, det blir nog fint!

Nu ikväll har vi lagat mat, ätit och börjat se på en ny serie. Mad Men. Jag har hört att den ska vara väldigt bra och jag gillade de två första avsitten.


Mad Men


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0