Torsdag

Ska alldeles straxt gå och lägga mig, men blev kvar i soffan med min nya laptop efter att ha sett ett avsnitt av Mad Men. Jag kan verkligen rekommendera den serien! Den här veckan har gått fort, redan fredag imorgon och sedan helg igen. Vad har jag gjort i veckan då eftersom jag ju inte har varit direkt överaktiv här? Jo måndagen spenderades i skolan, medan tisdagen och onsdagen bestod av jobb. Igår efter jobb i Tornby kom Jonas ut dit och det blev några inköp på Ikea. I helgen ska vi skruva ihop grejerna vi köpte och inreda vårt nyrenoverade badrum! Efter att ha duschat och gått på toa i barracker i två veckor känns det underbart att ha ett nytt, fräscht och riktigt fint badrum i lägenheten. När vi har fixat därinne ska ni få se bilder.

Det är en dag imorgon också så nu ska jag hoppa i säng. Godnatt!

Pss..måste ju bara passa på att gratta brorsan till körkortet också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0