Sunday

Jag har haft en finfin dag med min andre hälft. Vi har styrt lite här hemma, pluggat tillsammans vid köksbordet, promenerat i det helt underbara höstvädret, handlat, lagat mat och ätit. Nu har han dock fart iväg på annat så jag har några timmar framför mig som jag tänkte använda till plugg, en joggingtur och fix här hemma. Jag ska göra iordning i badrummet och städa lite tills han kommer hem. Hoppas det fina vädret håller i sig även nästa vecka, precis såhär ska hösten vara. Det är underbart!

Kameran fick följa med på promenad idag. Jag har längtat efter att ta en massa bilder på alla färger därute så det blev några kort.












Jag gillar verkligen det här området vi har flyttat till, det är så mycket hemtrevligare än Ryd. Små skogslingor, villaområden och mysiga promenadvägar. Vi hittade faktiskt en joggingrunda i närheten så nu är jag sugen på att ge mig ut i spåret.

Fortsatt glad söndag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så härligt att vara ute! Vi har bara varit inne och fixat i huset men tänkte ta en kvällspromenad strax :-).

2010-10-17 @ 17:13:49
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0