Söndag

Och så var även den här veckan snart förbi. Jag har haft en intensiv vecka med badrumsrenovering, jobb, fika med Josse, plugg, Team-dagarna, mingel på Platå, mer jobb, Idolkväll med ekonomtjejerna, helg i Västervik och födelsedagsfirande gånger tre. Dessvärre har jag inte sett mycket av Jonas så det ska bli mysigt att åka tillbaka till Linköping (förmodligen ikväll) och få träffa honom. I helgen har han varit i Uppsala på studentorkesterfestival och jag åkte till Västervik och har varit på 30-årskalas för min faster. Ikväll blir det också kalas, för kusinerna som fyller 21 och 25 år.





Nu ska jag sätta mig och läsa lite om företagsbeskattning, har lite att ta igen efter en fullspäckad vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0