Shopping och pizza

Goddag tisdag! Idag har jag varit i skolan från klockan nio ungefär. Inget schemalagt, men däremot hemtentaskrivning som vi lämnade in för några timmar sedan. Nu är det bara läsning inför kommande föreläsningar som står på pluggschemat, jobbigt måste. Men den här veckan jobbar jag hela tre dagar så jag borde verkligen plugga den tiden jag inte jobbar. Igår var det jobb som gällde och när det var avklarat gick jag in en sväng på Ikanohuset. Shoppingsuget satte in eller nåt. Jag hittade en jättefin kappa på Kappahl, men den fick stanna där för jag var inte riktigt i behova en av kappa. Däremot köpte jag mig ett par jeans och ett fint armband på JC och någon lite mer skinnaktigt på Bik Bok.







På kvällen kände varken Jonas eller jag för att laga någon mat så vi beställde hämtpizza. Jag köpte en mozarellavariant och hade höga förväntningar, men ingen pizza kan slå Västervikspizzan.



Om en timme ger jag mig iväg på Body Combat. Nu sjutton ska jag dra igång träningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0