Kanelbulledagen

Hey! En ny vecka är igång och den här känns lite bättre än den förra. Mindre stress och förmodligen kommer jag få lite mer gjort. Idag har jag haft två föreläsningar i skolan och sedan satt jag i biblioteket och läste till klockan fem då Jonas och jag tog sällskap hem. Vi skrev ihop veckans matlista och åkte och handlade. Sen lagade vi spagetti och köttfärssås och på såg på Halv Åtta Hos mig till maten. Tror vi ska fixa trerätters någon dag, det lagas mycket gott i det programmet! Efter maten blev det ett avsnitt av Mad Men och varsin kanelbulle. Det är ju Kanelbullens Dag och vi kunde inte motstå den goda doften av nybakade bullar i mataffären. Skulle vilja baka egna, men tiden finns inte riktigt just nu.


Gött!

Nu är det snart dags för sängen. Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0