Dagarna som gått

Nu var det bra länge sen igen... Jag skulle så gärna vilja blogga och fota mycket mer, men jag hinner inte med! Mina dagar är fullspäckade och veckorna försvinner så fort. Förra veckan vet jag inte vart den tog vägen. Jag jobbade både torsdag och fredag. På torsdagen blev det även en kortis på stan och jag hittade mig en vinterjacka. På fredagskvällen hade Jonas och jag fredagsmys här hemma. Sen hade jag en helmysig lördag då tjejerna från Västervik var här på besök. Vi gick på stan, åt lunch på Steves och åkte sedan hem till mig och fikade äppelpaj och spelade Yatzy.








Jonas och jag åkte med Micha och Matilda till Västervik. Vi fick plankstek hemma hos Jonas familj och jag blev bjuden på supergott rödvin av hans mamma. Igår (söndag) firade vi brorsan som har fyllt 18 år, grattis igen! Av oss fick han en snygg klocka. Det var min helg det, kort och gott. Idag har det blivit en heldag med plugg och sedan var Jonas mamma och Jennie här på fika. Imorgon är det jobb som gäller.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0