Fin blus

Idag har jag jobbat fram till klockan tolv. Efter jobbet var jag supereffektiv och hann på en timme hämta ett par uppsydda jeans, köpa en present, köpa mig lunch i form av en macka, inhandla vin på systemet och cykla till skolan från Tornby. Jag hade nämligen lektion kl 13. Men det var nog inte riktigt bra för mig för nu har jag noll energi kvar. Skönt då att det blir en lugn hemmakväll framför Idol och Mad Men (skulle jag gissa på). Nu ska vi slänga ihop en fräsch sallad tänkte vi.

Det jag egentligen skulle blogga om var den här blusen på Lindex. Fin tycker jag. Och gissa om jag blev shoppingsugen när jag rusade genom Ikanohuset idag. Mjo, en aning.

Ni får ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0