101026

Jag blir faktiskt ganska sur på mig själv när jag fortfarande sitter uppe, borde sova för trekvart sen. Jaja, har en timmes sovmorgon imorgon i alla fall, jag lever på det. Men jag måste vara trött alltså. Jag beställde min parfym från parfym.se nyss. Då måste man använda kortläsaren till internetbanken för att göra ett säkrare internetköp. Jag berättar för kunder varje dag på jobbet hur de ska göra/inte göra. Och tror ni inte att jag själv sitter och slår in fel pinkod och nästan spärrar mitt kort?! Trött var det ja.



Jag fotade lite i nya badrummet för några dagar sedan, lovar att bilderna kommer upp här inom kort.

Idag har jag jobbat hela dagen och därefter hade jag lite ärenden på stan och råkade även slinka in på Åhlens. Det finns mycket fint där nu! Jag köpte en söt blus och det finaste nagellacket. Kanske visar om jag får tid över.

Godnatt vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0