Önska kan man

Här kommer en liten önskelista till tomten!


En kandelaber - tycker de är så ståtliga och fina!

 

 


Skinnhandskar fast i en lite längre variant. Finns ett par fina på H&M som är i mocka och skinn för 249 kr


Fler glas i Mine-serien från Kosta Boda (har ett så samligen måste fyllas på)





Bok nummer två av Sofi Fahrman - Elsas Värld




Filter till systemkameran. Kan tänkt mig ett stjärn-filter eller ett som kallas soft focus. Finns att köpa på
tvspelsweb.se

Ett par skinnvantar med innefingrar i tumvantsmodell. Jag behöver värma mina frusna händer i den kalla vintern! Har testat ett par supersköna på Accent som ser ut som ovan




En mjölkskummare så jag kan göra god latte!





Jag gillar ju att baka så en sån här vore inte fel att få av tomten. Synd att dem inte är gratis bara...




Lite annat som också står på listan är:

* Sminkning från Make Up Store
* Stekpanna från Ica Maxi - Ica Cook & Eat (gemensamt med Jonas)
* Fårskinnstofflor eller andra varma sköna tofflor
* Träningskläder



Kommentarer
Postat av: Anonym

VAd bra att du har en önskelista så får man se vad tomten kommer med. Behöver förslag till Jonas. Skicka ett meddelande på facebook. Ha det gott. Kram Maritha

2010-12-01 @ 15:12:23
Postat av: Teresia

Hihi, ja ellerhur! Jag ska fundera lite, för han kommer ju inte på så mycket själv, hmm... Men skriver till dig på FB sen! Kram

2010-12-01 @ 23:24:54
URL: http://terla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0