Sista november

Hej! Sitter här med en spinnande kisse i knät och pluggar. Jag har ett seminarie efter lunch så det är lite förberedelser inför det. Tio minusgrader ute idag, galet kallt! Det biter i kinderna ordentligt. Efter seminariet tänkte jag sitta kvar i skolan och läsa lite och därefter träna på Campushallen. Bäst att passa på när man ändå är där så jag slipper åka fram och tillbaka i kylan.

Om jag hinner ska jag lägga ut min önskelista till tomtefar här ikväll. Jag har kommit på en del grejer i alla fall.



Måste berätta en rolig sak också! Igår fick en av mina bästa vänner en bebis, en liten tjej blev det. Är så glad för deras skull, längtar till jag får träffa dem! Grattis igen Micha och David!

Nu ska jag plugga vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0