Helgen

Hej på er! Jag är tillbaka. I torsdags hade jag min tenta i kursen som har pågått sedan skolan satte igång i september. Skönt att den är avklarad, liksom en galet intensiv period med flytt, jobb och skola. Nu tar vi nya tag. Jag har spenderat helgen i Västervik och laddat upp för den nya kursen som börjar imorgon. Det har varit underbart att vara ledig och inte behövt lägga en tanke på plugg. Jag har bara haft det bra och umgåtts med nära och kära. Här kommer några bilder från helgen.





Vi tog tåget till Västervik






På lördagen träffade jag Lisa, Matilda och lille Botvid på stan. Det blev lunch på Sahara och sedan en runda i några av butikerna. Jag köpte en halsduk och en fin kofta.





Jonas mormor bjöd hela släkten på middag på Thai Hoa på kvällen. Tack, det var riktigt gott och en trevlig kväll!





Idag har det varit en lugn dag med familjen hemma. Promenad, söndagsstek, fika med familjen, mormor och Jonas. En mysig dag.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hihi, hur ser jag ut då!? Puss

2010-11-07 @ 21:01:43
URL: http://eliassonmatilda.blogg.se/
Postat av: Teresia

Du är fin som vanligt! Snackar bara lite med Botvid ju :) Pussen

2010-11-07 @ 22:32:07
Postat av: Esmeralda

ja rött är fint, tack :) kram

2010-11-07 @ 23:19:02
URL: http://ndotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0