En vit 28:e november

Hej på er i vinterlandet! Känns lite konstigt att det är slutet av november och riktig vinter utanför fönstret. Poff, så var vintern här liksom! Här i Linköping har det kommit massor av snö. Mysigt på sätt och vis, men det ställer till det också. Vi hade planer på att storhandla ute i Tornby idag, men biljäkeln ville inte starta. Jag blev så himla sur, det förstörde hela kvällen. Det mesta verkar gå emot mig just nu... Aja, jag ska snart gå och lägga mig och imorgon blir det nya tag. Skola större delen av dagen och sen träning med Josse på Campushallen.



Brrr... kylan tycks vara här för att stanna!

Det är ju trots allt mysigt med snö till avdvent på söndag! Jag ser fram emot att få sätta upp julstjärnan och tända de första ljuset. Önskar bara jag hade mer tid till julbestyren.



Kommentarer
Postat av: Yuka

WOW, I promise I'd die if I were a Swede!:O

You should come visit us in Winter escaping from that cold weather!

2010-11-25 @ 02:13:10
URL: http://acuinikonikond40.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0