101113

Då var det dags igen för ett blogginlägg, för ovanlighetens skull liksom. Veckorna går ju så fasligt fort så jag får ingen tid över. I veckan har jag dessutom jobbat en hel del, senast idag faktiskt. Jag kom hem vid 3-tiden och hade tänkt plugga effektivt därefter. Men jag har inte kommit så långt. Jag bjöd mig själv på lite Gott&Blandat i en skål så vi får se om det hjälper.




Ikväll blir det hemmamyskväll med god mat och film. Det var länge sedan känns det som så jag längtar massor! Igår var jag nämligen på klassfest (med min gamla klass). Jag har några bilder därifrån jag kan visa er sen. Nu ska jag se om jag kan få något gjort här. Hej sålänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0