Vill ha just nu

Jag började skriva lite grejer som jag behöver/vill ha just nu och det blev några rader;

- kavaj (Lindex)
- blommiga klänningar (second hand)
- oversizad tröja (Lindex)
- klocka Casio
- tyllklänning (Bik Bok)
- strumpbyxor i massor
- jeansjacka
- walkingskor
- solglasögon (Gina Tricot)
- Acne-boots
- cykelbyxor i spets (Bik Bok)
- stora halsband
- Väggklocka (Jysk)
- långkjol (Zara)
- beigha tights

... och säkert lite till som jag inte kommer på just nu. Det verkar i alla fall som att mitt shoppingsug har hittat tillbaka. Jag har legat lågt med shoppingen ett tag nu för jag har faktiskt inte haft så stort behov av det.


Den här underbara kjolen (den i mitten) från Zara skulle jag inte säga nej till
(Bild: Ems Edge
)


Kommentarer
Postat av: ellen pn

långkjolen är faktiskt ett par byxor! men ett par underbara sådanna! köpte dom själv för en vecka sen och dom är verklign to die for :)

2010-05-06 @ 22:06:04
URL: http://empn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0