Lång dag

Idag är det 12 timmars jobb som gäller. Liksom varje torsdag jobbar jag till halv sju och därefter ska vi ha en kundaktivitet. Det är ju ganska typiskt när det är strålande väder, men det är bara att jobba och vara glad. Jag tycker faktiskt det är roligt med kundträff, jag har varit med och anordnat även denna gång.

Uj, vad jag blir sugen på att sätta mig, barbent med solglasen på, nere i hamnen och äta glass. Sådär somrigt och alldeles ledigt och underbart. Men det får vänta till en annan dag. Får hoppas på lika bra väder de kommande dagarna. Imorgon tar jag bilen upp till Linköping där helgen ska spenderas. Vi har inte så värst mycket planerat, men förhoppningsvis blir det bebisbesök på söndag!




Glad torsdag på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0