The weekend

Fredagen



Det var Utekravall och jag fick ha på mig min kära vita overall igen. Vi började kvällen med en drink hemma medan vi gjorde oss iordning, sen blev det förfest hos Joel och Patrik i Ryd. Därefter var vi en sväng på Block Party på Colonia där det var musik och en himla massa folk. Vi köade in till området, vilket tog en stund.. Tillslut kom vi in och där var blev det dans till Kristian Anttila och riktigt bra musik när Svea Skivgarde dj:ade. Underbar och riktig rolig kväll!


Lördagen





På dagen hade jag några ärenden på stan och passade sedan på att äta lunch med Jonas därnere. Senare på eftermiddagen/kvällen var det kalas hemma hos Madde. Vi lekte lekar (som mitt lag vann!), åt mat och tårta och hade en bra kväll med trevlig sällskap och många skratt.


Söndagen







Idag blev det en shoppingrunda på stan med Jonas. Normalt sett brukar han bli superrastlös när jag går i klädaffärer, men nu när han har fått sin iphone gick det galant! Jag fick med mig två påsar hem med finfina grejer som ni ska få se inom kort. Supernöjd var jag när vi åkte hemåt! Vi handlade lite och lagade sedan till våra goda biffar à la Lindström. Sedan var det dags för dansuppvisning på NH. Josse dansade street och var jätteduktig!

Ikväll spelade Jonas innebandymatch som jag var och tittade på en liten stund. Nu har vi just sett ett Houseavsnitt och gottat oss med Ben & Jerrys-glass. Imorgon ska jag upp alltför tidigt och åka med bussen till viken så nu är det på tiden att studsa ner i sängen. Helgen har varit väldigt hektisk, men som tur är också väldigt rolig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0