Kvällsmålet

Ikväll har jag sett på Halv Åtta Hos Mig och sedan diskuterat badrumsinredning med mamma. Till det gjorde jag mig en supergod blåbärssmoothie och en macka med ost, lite skagenröra och tomater. Gott och ganska nyttigt.



Nu ska jag ta en promenad så jag får lite frisk luft innan det är dags att gå till sängs. Det har ju varit så tråkigt väder idag så jag har inte varit ute mycket alls, och joggingturen sköt jag visst på. Imorgon kommer Jonas till viken så då blir det nog en lunch med honom och sedan matlagning och fredagsmys framåt kvällskvisten. Men innan dess jobb såklart. Dessutom ska jag faktiskt till Annie på People för att klippa mig efter jobbet. Frågan är bara hur. Är sugen på en mer kortklippt frisyr igen, men jag tror det får bli till hösten. I sommar vill jag kunna sätta upp håret. Men, men vi får se. Har ni några synpunkter eller idéer så säg!

Just det, en promenad var det. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0