In my head

Frukost, fix, cyeltur till banken, jobb, lunch, kort lunchpromenad, jobb, tacos hos farmor, städning, plock i gårdshuset och en joggingtur. Så har min onsdag sett ut. Spännande va, hehe. Kvällarna efter jobbet går ju alldeles för fort, hopplöst.

Idag när jag var ute och sprang i skogen stukade jag foten. Satan vad ont det gör! Drog upp volymen på ipoden och försökte ignorera det, men det värker ju som sjutton i början. Jag haltade fram en bit och efter en stund kändes det bättre så jag började jogga lite lätt igen. Det kanske inte var så smart för när jag kom hem var foten svullen. Attans.




Bra låt att springa till. Högsta volym och slutspurta till den är underbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0