Helgens bestyr

Oj vad fort den här helgen har gått! Jonas kom i fredags, så på kvällen där blev det chill hemma hos honom med grillat och filmen Fun with Dick and Jane som gick på svt. På lördagsmorgonen vaknade vi upp till solsken! Jonas och jag gav oss ut i Skogshagaspåret och sprang en runda innan frukost. Sedan gjorde vi lite ärenden på stan och passade på att åka till Kupan. Jag är ute efter söta blommiga klänningar som jag tänkte secondhandfynda. Det blev inget blommigt, men däremot den gröna tunikan som jag visade förut. Det blev sedan barnpassning till Saga och Leon och lunch hos Jonas mormor.







På kvällen var det dags att fira mina flickor; Josse, Matilda och Micha. Vi inledde kvällen hemma hos Josses föräldrar där hon bjöd på jättegod mat och efterrätt i form av tre olika pannacotta. Supermätta åkte vi hem till Matilda och John där resten av kvällen spenderades. Det blev presenter, godis och massor av prat!







Idag tog vi lite sovmorgon. Efter frukost spelade Jonas och jag Alfapet som jag tog hem vinsten på. Sedan följde jag honom en bit hem och pussade honom hej då eftersom han åker tillbaka tilll Linköping i eftermiddag. Jag har precis ätit fiskgratäng till lunch och funderar på att ta en joggingtur då vädret börjar bli bättre. Jag tror till och med att solen kan titta fram, härligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0