Flickfest

Igår blev det en spontanfest hemma hos oss. Jonas var iväg på kvällen så jag passade på att bjuda in ett gäng flickor. Från början var det bara Josse och jag, men det slutade med att vi var hela nio glada tjejer. Bjuder på några bilder från kvällen.













Josse och jag började kvällen med att laga kycklingtacos, gott gott. Lite senare kom övriga gäster och det blev musik, prat, skratt, drickspel och "Jag har aldrig". Framåt småtimmarna gick vi till HG där det visade sig vara Rockkväll. Vi försökte dansa bäst vi kunde, men musiken på dansgolvet blev inte mycket bättre så vi begav oss hemåt ganska skapligt. Förfesten var såklart roligast! Tack tjejer!


Kommentarer
Postat av: Fridas Fashion

Ni ser ut att ha haft en härlig kväll. Fina bilder! :)

2010-05-23 @ 15:59:24
URL: http://fridasfashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0