Den 25:e

Den 25:e maj, det är ju galet! Om bara några dagar går vi över till juni som ju är en sommarmånad. Det känns underbart. Jag har mycket att se fram emot nu. Sommar, två månader kvar att jobba, ledighet i augusti, sol och bad, sommarstugan, ljuva sommarkvällar med vännerna och sist men inte minst flyttar jag tillbaka till Linköping, Jonas och studierna i höst. Fint.

Igår efter jobbet köpte jag nytt månadskort på Träningsvärk1 och körde igång direkt med core och cykel. Idag hoppade jag över träning, men ska snart ge mig ut på en promenad med Dica. Efter dagens jobb blev det räksoppa till middag. En riktigt god soppa faktiskt, gjord av räkost. Jag kan lägga in receptet någon dag.



Nu blir det promenad, sen ska jag ta en tur med dammsugaren också. Roligare än så blir det inte idag. Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0